Sunday, February 15, 2015

The Moon Represents My Heart

yue liang dai biao wo de xin - teresa teng

http://www.youtube.com/watch?v=snq5ZLaL6y8

月亮代表我的心

(yue liang dai biao wo de xin)

The Moon Represents My Heart

作詞:翁清溪 作曲:孫儀 編曲:盧東尼

月亮代表我的心

(yue liang dai biao wo de xin)

Bulan mewakili hatiku

作詞:翁清溪 作曲:孫儀 編曲:盧東尼

你问我爱你有多深

(ni wen wo ai ni you duo shen)

Kau bertanya padaku seberapa dalam aku mencintaimu

我爱你有几分

(wo ai ni you ji fen)

Seberapa besar aku mencintaimu

我的情也真 

(wo de qing ye zhen)

Perasaan ku ini sungguh-sungguh

我的爱也真 

(wo de ai ye zhen)

Begitu juga dengan cintaku

月亮代表我的心

(yue liang dai biao wo de xin)

Bulan mewakili hatiku

你问我爱你有多深 

(ni wen wo ai ni you duo shen)

Kau bertanya padaku seberapa dalam aku mencintaimu

我爱你有几分

(wo ai ni you ji fen)

Seberapa besar aku mencintaimu

我的情不移

(wo de qing bu yi)

Perasaanku tak akan berpindah

我的爱不变 

(wo de ai bu bian)

Cintaku tak kan berubah

月亮代表我的心

(yue liang dai biao wo de xin)

Bulan mewakili hatiku

轻轻的一个吻

(qing qing de yi ge wen)

Sebuah kecupan lembut

已经打动我的心

(yi jing da dong wo de xin)

Sudah menyentuh hatiku

深深的一段情

(shen shen de yi duan qing)

Sebuah perasaan yang mendalam

教我思念到如今

(jiao wo si nian dao ru jin)

Membuatku memikirkanmu hingga sekarang

你问我爱你有多深

(ni wen wo ai ni you duo shen)

Kau bertanya padaku seberapa dalam aku mencintaimu

我爱你有几分

(wo ai ni you ji fen)

Seberapa besar aku mencintaimu

你去想一想

(ni qu xiang yi xiang)

Kau memikirkannya

你去看一看 

(ni qu kan yi kan)

Kau memperhatikannya

月亮代表我的心

(yue liang dai biao wo de xin)

Bulan mewakili hatiku

 

 

Sent from my LG Mobile

 

No comments: